Sports knibet

hvad med at mødes på endomondo.com for et knib?

 


I dag skal du vælge din yndlings sport og sætte dig for at knibe undervejs - det kan du sagtens.

 

Bækkenbunds-opvarmningsprogram

Du skal skabe kontakt til bækkenbunden, så den er vågen og kampklar til sport.

 

Foretag 5 knib à 5 sek. varighed. Husk 5 sek. afslapning mellem hvert 5 sek. knib.

Foretag 2 lange knib à 20 til 30 sekunders varighed, husk afspænding af samme varighed mellem knib.

 

Overvej inden du går i gang, hvilke eventuelle udfordringer din sport skaber for din bækkenbund. Og ikke mindst hvad du kan gøre for at modvirke det. Vær opmærksom på, hvornår du bliver træt.

 

Øvelsen Knib under sport


Bestem dig for sport i dag. Tænk over hvordan du indfører bækkenbunden i sporten; hvor er den udsat, hvor giver det mening aktivt at knibe. Er dette for abstrakt så læs mere i dagens artikel.

 

Føler du at din bækkenbund ikke kan følge med når du løber?

Læs de 10 løbe bud til bækkenbunden

Tjek Contam Inkontinens og Contam Proplaps.

 

 

Udspænding

Udspænd din bækkenbund efter motion. Se artikel for at finde inspiration:

Sådan udspænder du bækkenbunden

21 knibedage

der vil ændre dit underliv. Få gratis øvelser, tips mm her:

 

 

Tilmeld dig

Tag hånd om bækkenbunden

Læs dagens artikel

Med knib skal land bygges

Se dagens fluff

X

Tillykke

Du har nu lavet knib eller mere