Har du fået indfriet dine ønsker

I den første uge har du øvet dig i at finde vejen til bækkenbunden og at blive fortrolig med at knibe. Det skulle gerne ligge nogenlunde på plads nu.  Oplever du, at det er svært at finde vejen til bækkenbunden, så genlæs første dags veje til bækkenbunden og anden dags artikel om bækkenbunden i virke.

 

Næste uge skal du have placeret bækkenbunden i forhold til over- og underkrop og lære at træne den samtidigt med at du er aktiv.

 

Hjælp os med at forbedre knibeprogrammet.

Har du fået indfriet dine forventninger for den første uge? Hvad lærte du mest af? Manglede du noget? Din mening er vigtig, så skriv til os på info@propsandpearls.com.

 

Kæreste smil!

Vægtløfter bliver du ikke på en uge – men du er godt på vej

Måske tænker du at med alle de knib, så må jeg da være verdensmester i knibning. Det bliver du også, det tager bare ofte lidt længere tid end man umiddelbart tror.

 

Du vil formentlig kunne mærke forbedringer i ryk. Lige pludselig sker der noget, så ligger det lidt stille igen, det er helt normalt.

 

Nogle mærker efter en uges træning, at det er blevet nemmere at finde bækkenbunden, at knibet er blevet lidt stærkere, andre mærker ingen ting, men måske efter lidt længere tid oplever de, at de ikke længere skal op og tisse om natten eller at kæresten bare smiler lidt mere.

 

Fortæl os endelig, hvad du mærker eller ikke mærker.

Skriv til os og bidrag – evt. anonymt, hvis du har det bedst med det.

21 knibedage

der vil ændre dit underliv. Få gratis øvelser, tips mm her:

 

 

Tilmeld dig

Til dig, der oplever smerter i bækkenbunden

Se dagens 2. artikel

Knib en melodi

Prøv dagens øvelse

En dag i knibeskolen

Se dagens fluff

X

Tillykke

Du har nu lavet knib eller mere